Hei taas ja anteeksi kirjoittamattomuutemme. Olemme kaikki olleet loman tarpeessa ja siltikin hommailtu kaikkee tahoillamme.

Mä oon enimmäkseen lösöttäny kotonani Kiuruveellä ja tehny kylläkin koko ajan erinäisiä hommia, mm. myyny ja markkinoinu kassillisen levyjä. Oon lähetelly niitä lehtien toimituksiin, laittanu meistä juttuvinkkipalstoille ilmotuksia, myiny kirjastoon, vieny kirjakauppaan myitäväks.. Lisäks oon avannu Hyvä triolle ihka oman tilin. Kiuruvesilehteen on tulossa meistä iso juttu. Saa nähä päästäänkö keskiaukeemalle. Kouluhommatki oon hoitanu suurinpiirtein ajan tasalle.

Huomenna lähen Ilomantsin kanteleleirille opettammaan. Sielläki ajattelin noita Mainioita kaupitella, varokaa vaan leiriläiset ja opet! Se onki sitte aikamoista raatamista aamusta iltaan saakka! Amandanki piti tulla sinne soitinrakennuskurssille, mut se on raukka saanu flunssan, eikä pääse.

Hyvä triolla on kesällä kaks jo nyt tiedossa olevaa keikkaa, ekaks Kaustisen festareilla maanantaina 14.7 klo 18. Sitte Etno Espa-tapahtumassa Helsingissä maanantaina 4.8 (en muista tarkasti kellonaikaa, mut oiskohan ollu klo 16?).  Lisäks ollaan kaikki osallisina  Kokkolan katusoittoprojektissa, joten meitä pääsee jonakin päivänä kuulemaan myös Kokkolan kaduilla! Nämä katukonsertit on sellasia, joista saa essiintyjille maksaa omantunnon ja kukkaron koon mukkaan suoraan essiintyjien hattuun (tahi soitinkoteloihin). Näitä päiviä meiän pitäski jo sopia, laitellaan niitä sitte tänne, kuhhan tiiettään. Tervetuloa kuulolle kuitenkin!

Ja letturikasta kessää kaikille!

TOivoo Ulpukka