Ihanaa on maailmassa mm. se, että aina voi saaha ruusuja! Mä sain naistenpäivänä ruusun mun kanteleopen pikkusiskon poikakaverilta, jonka sillä ruusunantohetkeellä tapasin ekan kerran. Kylläpä olin taas pienestä onnellinen.

Mä avasin itelleni ihka oman blogin mammuttiviestien karsimiseks tältä blogilta. Sen osote on www.ulinoita.vuodatus.net, jos joku uskaltaa vaikka vierailla. Vielä siellä ei oo paljo mittään, vähä sitä ulinaa vaan.

Meillä on huomenissa Hyvä trion keikka Himangan yläasteella, aamulla hirveen  aikasin jo lähetään. Saapi unihiekat ja silimärähmät kyytiä. Maanantaina me harkkattiin tota keikkaa varten, ja soitettiinpas jopa yhtä uutta kipalesta, mun tekemää prinsessalaulua. Sovitusopettajamme määritteli sen jazz-valssiks. Saas nähä mikä marssi siitä Hyvä trion käsittelyn jälkeen tullee! Tai sitte ei tehä sille paljo mittään. No, saas nähä.

Mulla on viikonloppuna Sytyke-harkat ja aion kaupata paitoja. Varokaa vaan.

T: markkinoitsija-Ulla